Ugrás a tartalomra

Projektjeim

Repülőszimulátor segédprogram

2017 környékén mikor ezt a C# appot írtam, szabadidőm nagy részét a Microsoft Flight Simulator X nevű csodával múlattam. Elég komoly szinten próbáltam utánozni a valódi pilótákat, akik például repülés előtt az aktuális töltöttségi faktor, üzemanyag és súlyelosztás alapján mindig kiolvassák a repülőgép "kézikönyvéből", hogy mennyi lesz a felszállási sebesség, legjobb emelkedési sebesség 1 hajtóművel stb. Pontosabban ezeket ma már többnyire fedélzeti táblagépből olvassák ki, amibe bepötyögve az aktuális súlyokat, megkapják a kívánt sebességeket. Nos, a repülőszimulátornál vagy kibogarászta az ember a kézikönyvből a dolgot, vagy írt egy programot, ami magától megcsinálja az egészet és még be is állítja nekünk a repülőn a sebességeket. Én az utóbbi utat választottam, így született meg ez a kis segédprogram amiről jobbra/lent látható egy videódemonstráció.


Komplex számos "játék" (C#)

Ez a projekt Diszkrét matematika 1. tárgyra készült szorgalmi feladatként. Elkészítése kb. 4-5 munkaórát vett igénybe, egyedileg megvalósított komplex szám osztályt és modern kezelői felületet is tartalmaz. A játék célja: Egyszerű műveleteket kell minél gyorsabban elvégezni komplex számokkal, ez alapján pontokat kapsz a teljesítményedre. Ha ki szeretnéd próbálni, a mellékelt linken letöltheted.


Töri amőba (HTML/Javascript)

A gimnázium utolsó évében vágtam bele ennek a kis webappnak a fejlesztésébe. Az ötlet az, hogy a klasszikus amőbát kicsit „feltuningoljuk” kvízkérdésekkel, így játék közben tanulhat is az ember valami hasznosat. Az érettségi közeledtével kevés szabadidőm miatt leállt a fejlesztés. Amolyan v0.6-os bétaként érhető el jelenlegi formájában, működik, de sok a hiba, amikről tudok is. Ha egyszer időm is engedi, teljesértékű dolog válhat belőle, bár azóta sok tapasztalatot gyűjtöttem programozás terén, így valószínűleg a teljes logikát újraírnám. A mellékelt linken megtalálod, ha ki szeretnéd próbálni.